Jak nejlépe zhubnout v problematických partiích

Zhubnout a mít ploché bříško, malý zadeček a pěkná pevná stehna je snem velké části žen. Jak toho však docílit už není tak jednoduché. Je potřeba nejen úprava jídelníčku, ale i pohyb.

Oblast břicha

  • Úprava jídelníčku

Každá z nás by chtěla recept na to, jak zhubnout břicho. Tuk, který se nám usazuje na břiše, ovlivňuje složení stravy. Mezi nejvíce rizikové potraviny patří tučné vepřové maso, uzeniny s vysokým obsahem tuku, tučné mléčné výrobky, smažené pokrmy, sladké perlivé nápoje, cukrovinky a sladkosti, chipsy nebo rychlé občerstvení.

  • Cvičení

Také cvičení může ovlivnit ploché bříško. Je potřeba denně posilovat břišní svaly. Skvěle je procvičí zkracovačky. Dalším účinným cvikem je zvedání pánve. Pro svaly břicha jsou také vhodné lehy–sedy. Bederní svaly výborně posílíte cvičením pilates či jógou.

Stehna a zadek

Základem pro to, jak nejrychleji zhubnout stehna a zadek, je správný dlouhodobý plán stravy a pohybu.

  • Jak na stravu

Jídlo si rozložte do malých porcí – 5–6 denně. Ve stravě by mělo být velké množství bílkovin. Spalování tuků brzdí stresové situace.

  • Potraviny v jídelníčku

Součástí každé porce by měla být zelenina. Do jídelníčku přidejte proteinový koktejl, který podporuje svalovou hmotu a pomáhá odbourávat přebytečný tuk. Tvorbu svalové hmoty podpoří lehce stravitelné maso (krůtí, kuřecí a rybí). V jídelníčku nesmí chybět komplexní sacharidy (celozrnný chléb a těstoviny, fazole, cizrna nebo červená čočka).

  • Pohyb

Ideálním druhem pohybu je sprint, krátký a rychlý běh do schodů, rychlé výpady nebo silové dřepy se zátěží. Intenzivní silové cviky, i když jsou prováděny po kratší dobu, mají na odbourávání tuku na zadku a stehnech velký účinek. Důležitá je také regenerace po cvičení.